090503- söndag

Helgen har varit.. mja lugn.

I fredags blev det brännboll. Eller ja, det var meningen. Kom dit med Lovisa, enda tjejerna. Sen drog alla och Belle, Madde och Linda kom ner. Blev att vi satt där ett tag, försökte få dit mer folk. Folket kom igen och drog. Så runt halv 10 så åkte jag och Lovisa hem. Somnade sött runt 12. Dödligt trött.

Klev upp klockan 2 igår! Fattar inte. Dock kollade jag på film, men sov till halv 1 iaf. Gjorde inte så mycket igår. Solade en del, satt vid datorn osv. På kvällen blev det Robinson och sen filmen Dreamgirls. Likeit.

Imorse så vaknade jag runt 1. Kikade lite oth innan jag klev upp. Har bara tittat på teven. Ska plugga idag också. Ujuj, orkar inte. Men har prov imorgon. Nåja, hungrig är jag också. Lasagne idag. Yummie. Nej, nu orkar jag inte skriva mer.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0