090505- tisdag

Gokväll kära blogg.

Imorse så blev det lite panik. Hade missbedömt tiden, men fick tur som fick skjuts till bussen. Satt och pluggade som ett as på bussen. Kom till skolan, mötte upp jennifer. Sen så hade vi småföretagande. Har ju haft ljusare stunder i mitt liv som pluggis. Haha "åh, var det inte så, då har jag tolkat texten fel!" hahaha. Neej, men efter så hade vi lunch. Det var faktiskt ganska god lunch.

Sen så hade vi hål, spelade kort och hittade en massa eskortfirmor. Sen samhälle, kommer få göra en alternativ uppgift. Sköööööönt.  Sen psykologi. Men fan vad han ska surra, missade ju förfan bussen. Tackochlov så var pappa försenad och kunde hämta upp mig. Åt mat och sen så däckade man i soffan. Fattar inte. haha.

Neeeej, har sen fått reda lite mer om projektis. ojojojoj, det blir föreläsning för niorna, belle, madde och Lovisa, samt lärarna. Det blir bra det. We are on the right track again! :D Nu ska bara alla våra andra grejer genomföras också. Sjuuuukt mycket nu alltså. Räknade ihop till 9 inlämningar/prov på 3 veckor!! jiiiiiises.

Nej, nu blev jag trött igen. haha. Imorgon är det skola, sen stan. Ska köpa korsett (:

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0