090506- onsdag

JAG HAR FÅTT JOBB PÅ TIMRÅBO FÖR ANDRA ÅRET I RAD!!!!!! :d
Jobba med det jag kan, jobba med Linn, jobba med tanterna och farbröderna! åhhhh det var det som räddade min sommar! och mer pengar än förra året! mums! ihhh, lycklig tjej!

nåja, imorse var det segt o kliva upp. Men dgick och duschade innan jag gick till bussen. Finväder det var dådå. Kom till skolan och hade religion. Haha, det gick ju bra, gjorde inte så mycket. Det började dock regna som jag vet inte vad. Uh, sen så var det filmkunskap och där gjorde vi en innehållsanalys på filmen Starsky and Hutch. Det gick väl sådär.

När vi var klar så åkte vi till staden. Väl där så letade vi efter en balklänning åt Belle. Den var finis! Jag köpte lite saker till balen och sen så strosade vi mest. Åt på subben också, dåligt illa jag mådde efter. Hua vad mätt jag var. Åkte med Lovisas mamma hem. Kom hem och såg brevet! :D:D:D:D Nu kanske man har två jobb om man kan ta det där på Strandbo fast jobba helger och någon enstaka kväll! mmm, pengar till att inreda en lägenhet! wiho!

Nej, nu börjar Greys också. JUSTDE, PEACEBILJETTERNA SKALL BETALAS DENNA VECKA!!!!!!! :d:d:d:d:d:d

/ ElinaAnnaErikaEvensson


ihhhhhh längtar :D


Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis till sommarjobbet! Måste kännas skönt!

2009-05-07 @ 16:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0