090508- fredag

Hejsan, det blev inget skrivande igår. Men jag klev iaf upp runt 10 och tog bilen till Timråbo runt 11. Ändrade lite papper och kikade på hur ledigheten osv ska se ut. Ser bra ut. Sen åkte jag ner till Jennifer där vi började med projektis. Gjorde klart filmen, som Jennifer så fint satt och redigerade. Det blev riktigt bra, för två amatörfilmare! Ni får kika på hemsidan som kommer att färdigställas på söndag! Då vill vi ha många gästboksinlägg med funderingar och fina ord! :D Vi satt där till ungefär 5, då jag åkte hem. Åt mat och sen så blev det teve, dator och kortspel innan sängen lockade.

Imorse hade man ju itne ställt klockan. Blä! Så vaknade av Lovisa 10 i 11. Haha, men har suttit här vid datorn och fixat lite granna. Idag blir det att vara hemma tror jag. Ska skriva lite grann på projektis och svenskan. Åhhhå, det kmr bli så bra det här! :D

Nej, och sen så är man så jävla pepp inför imorgon! hoppas alla andra är på för utgång, för det är jag, nåt så fruktansvärt! vin <3 :/ Nej, har inte tid!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0