090510- söndag

WHAT :O imorgon är det en månad till studenten. Har inte insett det förrän nu. shiiiit.

Nej juustja, skrev inget igår var det jag tänkte skriva. Men igår klev jag upp runt 12, duschade och fixade. Gjorde itne så mycket på dagen. Eller jo, en skitgod potatissallad. Tack för receptet Lovisa (: Klockan 6 kom Belle och Madde och hämtade mig. Vi åkte ut till Jennifer å, för grillning och dricka. Mycket trevligt tycker jag det var! Kul att så många kom ändå. Vi var hos henne till kanske 10- 11, hade inte riktigt koll på tiden (: Sen så åkte vi vidare mot stan, men gjorde ett stopp för att hämta utt Jennifer gumms. Kom in till stan och skulle in på Bk, dött var ordet. Så vi sprang omkring på stan typ i 1- 2 timmar. Jävligt lång tid iaf. Träffade söt Linn också då. haha, det var roligt (: hoppas du hade kul. Tillslut beslutade jag, Jennifer, Belle och Ellen att dra på bk, då jag och Ellen får gratis inträde. Kung. Ja, kom in där, träffade en kille som vi dansade med hela tiden. Ellen och Belle stack nästan på en gång, men jag och Jennifer rockade på dansgolvet. När klockan var 3 så gick jag och Ellen till subway där hon åt och sen skjuts hem. Lång biltur, en timme tog det. 5 kom jag hem och slocknade på en gång.

Imorse vaknade man 1. Sjukt trött, ont i huvet, jävla vin! Dock hade jag skitkul igår, förutom det där tråkiga partiet i mitten. Idag så ska jag åka till Jennifer för att göra klart projektis. det blir bra det :) nej, nu orkar jag inte skriva mer.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej gumman!! Jasså vi träffades va??!:D Det var det jag undrade när jag vaknade, om jag träffat dig, och vart min mobil var! Synd att jag inte minns någedera:P Vart träffades vi och vad sas?:D Faan å va synd att jag missade det,(medvetet alltså) men vi har många sköna fester att ta igen i sommar;) Börjar med en smygare på jobbet;p hihi (skämt å sido!:p) Hoppas du hade kul i lördags du med, det hade jag iaf:D Puss och kram

2009-05-13 @ 16:40:40
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0