090511- måndag

Hej.  Har tänkt att det är tisdag hela dagen, fattar inte. Dagen har dock gått i vågor, lång och förjävligt och ibland riktigt rolig.

Började med att sova lite för länge, så jag fick stressa. Men hann till bussen och mötte upp Jennifer. Satte oss på fotografisk bild. Hahaha, snyggbilden, Loco the devil is coming., mohaha. Nejemen, sen så hade vi psykologi och han kan ju ta sig nånstans. Förbannad blev jag. åååhåhåhåhåhåhåhå. aja, mitt fel. Sen lunch, och försöka få tag på Jakob, fick tillbaka nationella. Kan ju också ta och ta sig någonstans. Förbannad igen blev jag, och när jag ville ha en förklaring blev han förbannad och slog pennan i bordet ett antal gånger. Blä för dem lärarna. Sen kirra man jobb åt Jennifer (: tihi.

Matte sen då, prov. Helvete. Fick reda 20 minuter innan att betyget hängde på detta. Men tackochlov så fick man jobba i grupp och ha böckerna öppna. Och Linda som fattade något. Haha, men jävlar, så nu är man godkänd! WIHO! uh, sen så stannade man kvar på skolan med resten av klassen. Jävligt kul var det OCH FAN VAD VI KMR ÄGA! muheheh, mer får ni inte veta. Secret stuff.

Åkte hem med Jennifer en snabbis för att skriva klart manuset till på onsdag. Det blev bra, nu ska det bara pluggas in. Nervös är jag också. hualigen. Sen gjorde vi lite småföretagande och ja, jag har itne hittat böckerna. Smart! uhm, åkte hem och var hemma vid halv 8. Somnade framför teven ett tag, och nu kan jag inte hämta grejerna hos Jennifer. nåja, får ta dom imorgon. ish,

Jennifer ska kanske med på Peace! ihhhh hoppas! :D :D imorgon är det skola, småföretagandetjosanhejsan och sen teater. mjamja. sen blir det pluggplugg.

Vad har hänt med vår klass egentligen? Fan vad bra allt känns nu, bara kolla före jullovet och nu, vilken skillnad! STUDENT 09, SP3!!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0