090512- tisdag

Halloj bloggen. huh, lät som ett riktigt stinaleeuttal.

Nåja, dagen har förflutit på bra. Började med skola. Satt där och gjorde lite grann i småföretagande, tack snälla jennifer för att jag fick skriva av dig. Uhm, sen så jobbade vi lite med det. När det var dags för lunch, var ingen sugen på maten där, så jag, Jennifer å och Jennifer L tog en sväng in till indiana. Där delade jag och Jennifer en hawaii. Blev mycket prat om livet alla väsentliga delar. Känns fortfarande skitbra med klassen. Börjar tycka om den väldigt mycket. Nej det var supertrevligt och sen drog vi tillbaka till skolan en snabbis innan jag och Jennifer åkte vidare mot stan. Gick omkring lite i någon butik, fyllde på biljettautomaten innan vi gick på teater.

Den var faktiskt sjukt bra, den bästa jag har sett. Mycket välspelad, verkligen värd att se. Efter dessa timmar tog jag bussen tillbaka till skolan innan jag tog bussen hem. När jag klev av kom det världens hagel/regnskur så jag blev så fruktansvärt blöt. Herregud. Men kom hem och somnade en stund, innan man åkte och hämtade grejerna hos Jennifer.

Nu har jag gjort klart powerpointen till imorgon och sen så har jag pluggat lite på manuset. huhu, nervous inför imorgon. wish us good luck! :D det kommer gå jättebra! Nej, nu ska jag plugga lite till på manuset innan det blir dushcen och desperate housewives.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: Anonym

VI ÄR SÅ JÄVLA BRA!! MVGMVGMVGMVG!!!

2009-05-13 @ 15:57:11
URL: http://jenniferlindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0