090513- onsdag

Hejsan bloggen.

Nu är det så att vår projektredovisning är klar! och gudars vad bra respons vi fick. mvgmvgmvgmvg! :D åh. Men dagen började iaf med att man gjorde sig iordning och tog bussen till skolan. Väl där så mötte jag upp Jennifer och vi fick en massa strul med den tekniska utrustningen. Tur så var vi där i tid. Nåja, klockan närmade sig 1 och vi började. Hualigen vad nervös jag var. Men det gick bra, schabblade bort texten lite grann, men ja. IHHHH :D sen så stannade man och åt Stens äckelkorvar. Usch. Haha, sen satt jag och Jennifer o prata med Anna och en del andra lärare i säkert 45 minuter. haha, lite rolgit var det.

Sen så åkte jag hem. Åt mat och har sovit en stund, har även vunnit två auktioner som kommer bli bera på guldkotten. En vit/rosa för madde och en blå/svart/vit till moi! nicenice.

åhhhh fan vad bra det känns. JENNIFER VI ÄGER JU! :O :D

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0