090514- torsdag

Min lediga dag spenderas med att åka bil. DAgen blev inte alls som planerad. För det första så var det tänkt att jag skulle köra halva vägen, men inte får jag det, och inte vill den själviska lilla snorvalpen dela med sig av framsätet heller. Så där får jag sitta bak, med förjävliga nackstöd som skär in på de mest jobbiga ställen och inget benutrymme. BLÄ förjävligt. Kunde ha plugga djävule med Jennifer istället. Men man skulle ju vara snäll och ställa upp och inte fan fick man nåt för det.

Har kommit hem och avslutar nu min svenska uppgift. Skönt att ha den klar, dock enkel och skriva, och det spelat väl ingen roll vad jag skriver, kan inte höja betyget, men sänka det? Jakob, jakob.. Nej, nu ska jag skriva klart, ikväll blir det criminal minds också. Saknat det.

Imorgon, kommer bli skiiiitkul tror jag. Måste plocka fram kubbspelet också! (I)

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0