090516- lördag

Hej bloggen.

Gårdagen då. Började med matteprov på morgonen, vilket gick TIPPTOPP! pha. Sen så gjorde man the symbol för planerna för kvällen. Sen så åkte jag, Lovisa och Jennifer till birsta. Köpte sprayfärg och strippor. Sen en sväng inne på birsta också.

Fick skjuts hem med Lovisa och väl hemma, så kollade jag på film och sov i några timmar. Sen åt lite mat och klockan halv 7 hämtade man upp Jennifer och åkte till faggafälten. Där så var resten av klassen och vi skulle börja grilla och lägga ut lakan. Insåg att vi hade för ltie spray, så jag och Lovisa flängde runt överallt för att hitta ngt, hittade på ok i timrå. Uhm, sen så blev det grillkorvning, sprayning av lakan och en massa syande. Tillslut blev allt klart och var riktigt nöjd med en del saker vi kom på.

Vid 11 åkte vi och skulle hänga ut vid skolan. Visade sig att lärarna hade personalfest och det var en syn att se lärarna så! haah, hängde upp 4 lakan på skolan, innan vi tog e4. Sen så blev det skönviksbacken, och jävlar vad jobbigt det var att gå upp för branten. Hualigen. Men sen efter det så släppte man av Jennifer och så fixade vi sista skylten. Därefter blev det hemgång. Slocknade klockan 2.

Imorse så var pappa gå ett sånt jävla humör.Åh, irriterad jag blev. Nåja, har vart ute o kört och sett skyltarna. Det ser bra ut, förutom att den i skönvik är för liten. trist:/ Ikväll så blir det myskväll med familjen.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0