090520- onsdag

har vart en bra dag idag tror jag.
Började med att masa väldigt tidigt. Skulle ju sätta mig och skriva klart samhällen. Kom till skolan vid nio. Satte mig i lilla skrivsalen och ja. Skrev, fick sällskap av Jennifer, Ellen och Cassa sen. Skrev klart skiten. fyra sidor blev det, plus innehållsförteckning, källförteckning och framsida då. Uhm, sen så åt vi litegrann innan det var religion. Målade om vi tyckte att religionen var ond eller god. Och vår blev absolut den snyggaste av alla! :D Haha, färg hade jag överallt på mig och så sprätte jag färg i Annies hår, haha, förlååååt! Uhm, sen så var det filmkunskap, men jag hjälpte Belle med sin samhällsgrej. Sen kollade man en stund på The bucket list, innan man fick en bulle av Jakob. Uhm, sen så åkte man med halv 4 bussen hem. Tackochlov försvann åskmolnen så jag slapp bli dyngblöt.

Kom hem och åt mat innan jag slocknade i sängen till klockn 8. Har då suttir här och kollat på GREYS! BELLLLLLLE, fan vad hemskt det var dååååå. huhuhuuhu. Längtar till nästa kommer, vilken dag släpper dom det nya avsnittet?
Sitter och spelar betapet med Lovisa. Tuttis1, stolt tjej, hehehehehe.

Lov nu förresten, SKÖNT! har endast tre saker kvar på min lista, innan jag kan supa skallen av mig och leva livet fram till studenten. Fotografisk bild, religion och projektarbete. muhehe, ska nog gå. på lovet, ska jag ta det lugnt, plugga lite och sen på lördag blir det klassfest förmodligen! myyyys.

JO FÖRRESTEN, NÅGON JÄVEL, GÅR MÅNGA RYKTEN, HAR TAGIT NER VÅRA JÄVLA LAKAN, FAN VAD LESS JAG BLIR, NÄR MAN LAGT NER TID OCH PENGAR! OCH VI HAR JU HITTAT PÅ FYNDIGA SAKER, JÄMFÖRT MED EN DEL SOM BARA HÄRMAS! LESS TJEJ! LESS KLASS!

huhu, lång inlägg!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


från studenfotograferingen! mina söta sp3 flickor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0