090525- måndag

godmorgon bloggen.

Nu jävlar har jag ignet internet hemma, tar död på mig. fattar inte hur beroende man kan bliiii. Helgen då, sjukt roligt på lördagen. Först inställt, blev då middag och Micke och Marina, sen var det på igen, så snabbade mig och åkte med Lovisa. Blev så jävla pepp när jag såg alla små vänner där. Så vi grillade, spelade brännboll, sjöng och drack. Gick med Belle också,sen efter det blev jag extremt trött. Somnade lite varstans, haha, suck. Åkte hem vid halv 2, pratade med Jennifer i två (!) timmar innan jag tillslut somnade.

Igår så sov man till ett. lite bakis var man allt. Haha, halvsov när jag tog ner tältet. Sen så runt tre åkte man till Belle med Lovisa. Pluggade, gick inte så bra, blev en pizza, plugga lite mer, gick halvbra, mötte Jennifer med sötbilen, sen så pluggade vi skitbra. Eller inte, blev klar iaf och jag skrev fem och en halv sida. Kingas. Åkte hem och sov typ.

Nu sitter man på fotografisk bild. Har gjort The kooks featuring loco. Idag är det möte med klassen och sen så ska naglarna göras. Balbiljetten skall betalas också. ujuju. Längtar till allt som komma skall!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

bilder finns på facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0