090526- tisdag

Hej bloggen.

Dagen jaa. Den har vart bra. Började med en sovmorgon till halv 11. Sjuuuukt skönt och välbehövligt. Klev upp och duschade innan jag åkte till skolan. Väl där fick jag reda på tre slutbetyg, alla var mvg. Sjuuuukt skönt och jag var mkt glad. Efter det så åkte jag till Jennifer där hon började på min naglar, tillsammans med Maddes och Lovisas. Maddes blev klar först, sen blev det paus för mat. Sen fortsatte vi. Denna gång blev det röda stenar och gudars vad snyggt det blev. TACK JENNIFER! sjukt fint och naturtroget. Bättre än förra gången.

Åkte med Lovisas mamma hem och var hemmr runt 8. Satte mig vid datorn och fortsatte skriva på projektarbetet! OCH NU ÄR JAG KLAR!!!! HAR INGET MER KVAR ATT GÖRA!!!! förutom fotografisk bild men det räknas inte guuuuuud så skönt det är. Nu kan man verkligen njuta.

Dagarna som kommer kanske jag inte hinner skriva, då imorgn är det mösspåtagning. Det blir utgång med klassen, förfest och middag förmodligen. Sen så på torsdg är det bal. huuua hoppas det blir bra! Sen på fredag är det brännbollsturnering med skolan och sen däckad! haha, skriver kanske till helgen, men jaaaa. då kmr det mktmkt roliga bilder också, FÖR JAG HAR HITTAT MIN KAMERASLADD! :D:D:D:D brabra

Nej, nu ska jag sova, big days ahead!

/ ElinaAnnaErikaEvensson



vad sägs om att tälta här i sommar? skulle vara kuuung!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Vad roligt att du blev nöjd vännen!

2009-05-27 @ 00:29:29
URL: http://jenniferlindh.blogg.se/
Postat av: madi

JAAAAAAAAAAAAAAAA! TÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLTAAAAAAA! :D

2009-05-27 @ 17:29:40
URL: http://madeleene.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0