090531- söndag

Sista dagen i maj. Herregud, junimånad, månaden man har längtat efter. Studenten, jobbet, peace. åh, älska juni.

Dagarna som gått har det inte hänt mycket, tagit det lugnt, åkt bil och solat. Idag åkte jag även in på birsta, eftersom alla mina skor är slut, så jag köpte ett par vanliga ballerina aktiga och.............waitforit....................HÖGKLACKADE! :o jag? dom är enligt mamma 10 cm! :O så vad ska jag säga? ska jag skämmas över min längd och inte köpa högklackat, eller ska jag vara stolt över den jag är och bära vad fan jag vill? kommentarer tack!

Nu ska jag göra ett jävligt långt inlägg om dagarna som gått, ett bildinlägg dådå! bilderna kommer även hamna på bilddagboken.

/ ElinaAnnaErikaEvensson



nå vad sägs? is it a keeper?

Kommentarer
Postat av: jennifer

IT'S A FUCKING KEEEPEEER!

2009-05-31 @ 18:51:11
URL: http://jenniferlindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0