hohoh

snart är vi klar med allt i skolan! det som är kvar nu är;

¤ Matte c nationella imorgon (kan absolut ingenting, men är garanterad ett g iaf) 15 maj
¤ Socialpsykologiprov i Psykologi b (hade jag helt glömt bort) 19 maj
¤ Samhälle C analys och teorier om fattigdom (har inte börjat och kommer bli skitsvårt) 20 maj
¤ Projektarbete (ska bara skriva en kort sammanfattning om allt vi gjort) 20 maj
¤ Religion B makt och auktoritärer (frågor och svar, viktig för mitt betyg) 24 maj
¤ Fotografisk bild, utställning (har småsaker kvar att göra, kungbilder av mig och Belle) 2 juni

Jaha ja, det kanske inte var så lite som jag trodde. Suck. Fan, nästa vecka, om ni hittar mig död någonstans på söndagen, så vet ni varför. ujuj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0