mösspåtagningen

Mösspåtagningen då. Onsdagen den 27 maj 2009 var det dags för oss studenter att sätta på oss mössorna på stora torget. På kvällen var det middag och förfest hos Jennifer Å innan det blev stads och bk.



1. Belle 2. Belle och Madde 3. Ellen och Madde 4. Linda 5. Tjejorna 6. Tjejorna 7. Pose 8. Tjejorna 9. Ballongerna som släpptes 10. Ballongerna som släpptes

Efter själva mösspåtagningen blev det väntan pä Lovisas pappas jobb, innan vi åkte med han till Jennifer, och sedan var det en massa stress och problem, men tillslut satte vi oss i bilen mot Lovisa där vi fixade oss innan vi skulle till Jennifer Å.



1. Mössan 2. Jennifer 3. Lovisa 4. Jonte, Lovisa, Julia, Linda, Jennifer 5. Ellen och Linda 6. Jag 7. Jennifer, Madde, Belle 8. Lovisa 9. Emil, Ellen, Linda, Lovisa 10. Jag och Jennfer 11. Pyramiden 12. Tim, Linda, Julia, Belle 13. Madde och Belle

Efter det så blev det bil in till stan. Väntade lite utanför stads innan vi gick in. Där dansade vi och träffade andra människor. Efter ett tag gick Jennifer, Belle och jag till BK där min kusin Sebbe var. Snäll som han var bjöd han på en cider och en shot. TACK! Efter någon timme här avslutades kvällen.



1. Jennifer 2. Didde, Ljungblom och Ellen 3. Madde, Belle och Billman 4. Dans 5. Dans 6. Pose 7. "Våra naglar är så snygga" haha 8. Shake it 9. Shake it like a polaroidpicture 10. mmmm shot 11. Carl Silver, Sebbe och jag 12. Jennifer och ja, vad hette han? 13. Our torn, med en flagga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0