ppppeace

Åt med Jennifer. Blev en kebabtallrik, som jag har velat ha det länge. mumma. Pratade lite granna osv, innan vi åkte bort på ica. Fick skjuts hem; "du bor inte i ett blått hus, vroom" mohahaha. Sen så var det chill med familjen. Spelat kort osv. Fick ett erbjudande om brännboll, men orkade icke. Så satt och kollade på film, när pappa fick för sig att jag måste ju veta hur man sätter upp tältet inför PEACE! så då fick jag gå ut och göra det, tackochlov så fick jag hjälp av Anton. Thank you very möch. Det är ju ett stort tält, hehehehehehee. Fan vad jag längtar nu asså. o till studenten, och jobbet faktiskt.

Imorgon, brännboll och utgång. Förmodligen. Förhoppningsvis. Ska bli kuligt. Neeej, nu ska jag se på One Tree Hill. See ya.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0