see the sun

Ja, nu har denna dag nästa passerat. Haha, klockan är dock bara 10, men börjar känna mig trött. Idag har jag gått igenom faktan och imorgon ska jag skriva så det är klart när man ska skriva manus på söndag. Uhm, det blir nog bra. Nu har jag iaf uppdaterat min internetbank också, wiho. Inga mer problem med tradera säger jag bara. Kingas.
Madde; nu när jag kom på det, du leder fortfarande på dina 12 kronor och det är 4 dagar kvar :)

Nej tillbaka, så har jag ätit supergod mat och kollat på hockeyn innan jag satte mig här igen. Blir nog inte så sen idag tror jag. Det får bli imorgon då det är utgång med klasstjejerna. Åh hoppas det blir så kul som jag hoppas att det ska bli. mmm, grymt pepp. Åh just det, Linn is in town, så ska träffa henne imorgon också! Min arbetskamrat för sommaren! ihh, det får itne sluta illa!

Jo förresten. BILJETTERNA TILL PEACE ÄR BOKADE! hihihihihi, det känns som det kommer bli en sån jävla bra upplevelse! åh, fan vad kul vi kmr ha tjejer.

/ ElinaAnnaErikaEvensson



Kommentarer
Postat av: Anonym

THE KOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKSSSSSSSS ELINA!!

luke pritchard <3<3<3<3<3<3333

2009-05-09 @ 00:22:52
URL: http://Belle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0