trött

Nu ska jag gå och lägga mig. Ska bara skriva av mig lite.

Dagen har förflutit på bra, fått veta vad jag får i slutbetyg i samhällen! MVG SHALALALALALALALALALALA! Så jäääääääääävla skönt, ni förstår inte hur mycket jag har slitit för det mvgt. det som jag trodde skulle bli enklast blev det svåraste. Nååja, åkte hem med Jennifer å. Tackar och bockar. Kom hem, fick en mjukglas av mamma. Sedan sov jag till maten, skönt. Åt mat, sen fixade med datorn, men internet ville inte fungera. Så städade rummet osv innan jag kollade på teven.

Nu när internet är igång kan jag göra porjektis. Kommer inte ihåg allt i huvet, så måste kolla tillbaka. Har kommit halvvägs, men ska kliva upp i tid imorgon och göra dem. Eller om ja göra det på kvällen. Tycker jag förtjänar en jävla sovmorgon efter altt tjosanhejsan. heheheahah.

Sitter alltså vid gammdatan, o hittar en massa bilder på en själv. hua vad annorlunda jag är nu, och inte till det bättre. ish. Men en massa fjortisbilder hittade man ju, och semsterbilder, och båtbilder, och midsommar, nyår, fotboll ja allt. Hihi, väldigt roligt o kolla igenom. Neej nu ska jag dra.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


ohyes........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0