091008- söndag

kanske är dags för ett riktigt inlägg.

Nu sitter man här, alldeles för sent på en lördagskväll, men vad gör man. Har varit ensam hemma med killarna idag. Det har vart otroligt skönt. Vi hyrde män som hatar kvinnor och lite gotta. Så vi har klarat oss alldeles utmärkt. Nu när inte föräldrarna är hemma heller, så kan man sitta på datorn lite när man vill. Det kallar jag frihet :P

I veckan har jag återhämtat mig från sjukdomen. Just nu har jag bara hosta och lite förkylning, men det är mycket bättre. Dock väldigt jobbigt att vara ute och gå :/ Men ja, till veckan så ska jag simma med Jennifer, hoppas det går bra. Annars i veckan har inte alls hänt mycket.

Igår var jag som sagt på lunch med Jennifer och sedan bio på kvällen. Det var en riktigt mysig dag. Jag saknar mina girls, Linda och Madde som fortfarande är i Sverige också. Måste hitta på något någon dag! Belle också, kom hem din skrutt! Nej men filmen var riktigt bra, trots liten sal och trångt benutrymme.

Imorgon blir det tidigt. Kanske inte ens går och lägger mig. Vad är det för mening liksom? Det blir birsta och sen var det planer med Lovisa, men de fick jag tyvärr ställa pga influensan i familjen. Men vi tar det någon annan gång, right? :)

Nej nu ska jag se om någon vettig människa är inne på betapet :P Ha det bra.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

sakna sommaren. Nästa år blir det bara du och jag till strängöarna. Mer roddturer, sitta på berget, åka till ulvön, gröna sjön, trysunda. inte några boys. dom ställer bara till problem. right?

 


Kommentarer
Postat av: jennifer

Right. (:

2009-11-08 @ 13:55:15
URL: http://jenniferlindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0