091115- söndag

Ja, uppdateringen har inte varit på topp. Men veckan har bjudit på jobb, möte med Student Consuling och mera jobb.

Mötet med dem gick kanoners. Det var inspirerande och intressant att veta vart jag skulle kunna platsa. Ska även på möte nästa vecka. Ska även skriva ett personligt brev till dess också. Jag hatar det, tycker det är så svårt.

Jobb, tisdag och lördag. I Tisdag var både jag och Jennifer så less och det blev inte bättre av att vi kom dit heller. Men iaf, vi har jobbat våra timmar för denna vecka. Igår så for vi vidare mot Madde som fyllt 19 i veckan. GRATTIS! Har inte gjort ett inlägg till dig, i´m sorry :( Linda och Madde satt och drack medan jag och Jennifer satt med jobbtröjor, håret åt alla håll och blöta strumpr. Mysiga tjejer..

Även denna vecka har jag bestämt mig på allvar vart jag ska plugga. Vill inte avslöja någonting än, men det bådar gott för framtiden. Ni får svar i mitten på december, i promise.

Nej, nu blev det väldigt mycket spalter, men ja. Nu orkar jag inte mer.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0