091116- måndag

Så, nu är jag klar med det personliga brevet. Skönt. Blev en sida. Nu ska det bara uppdateras på hemsidan och sen skrivas ut, sen är jag redo för mötet på onsdag. Längtar faktiskt, då det var så intressant senast. Längtar dock inte till intervjuträningen. Hua, läskigt.

Nejmen, jag har nog inte så mycket mer att säga. JO! Såg ju Paranormal Activity igår, men den var inte vad jag hade förväntat mig, då jag hade fått all förhandgranskining + visste slutet. Jennifer stackaren, trodde det var dokumentär och därför blev vettskrämd. Men den var definitivt läskig och eftersom jag man tror djupt på både andra och demoner, så tror jag absolut att det finns arma stackare runtom i världen som går igenom något liknande. Hua.

Nej, nu ska jag fortsätta lyssna på Johnossi. Sjukt bra. Synd att man missade dom på peace :(

/ ElinaAnnaErikaEvensson


sötögonen på Jennifer, sista utgången innan de åkte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0