091117- tisdag

Goddag bloggen.

Har varit uppe med tuppen idag. haha, vet inte vad som skett. Sovit 3-4 timmar inatt, på soffan. Somnade där och har inte gått och lagt mig än. Ingen idé längre, då kanske jag somnar i tid ikväll och kommer upp utvilad imorgon :)

Dagens planer är att kolla runt litegrann. kika på bloggar, lägenheter och allt som hör därtill. Morgondagens planer är först möte med Sutdent Consulting och sen stan med Jennifer :) Blir fönstershopping på hög nivå. haha.

Gjorde nyss en lista. En hemlig lista än så länge. Men jag längtar ju så mycket, Jennifer! :D:D Kommer bli grrreat.

Neej, nu ska jag försöka få något gjort :) haha, tjarå

/ ElinaAnnaErikaEvensson

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0