091118- onsdag

Halloj bloggen.

Somnade 1800 i soffan igår och gick därefter och lade mig, sjukt skönt. Sov till 0800 imorse. Klev upp och såg att jag hade fått ett sms från min jobbcoach. mötet inställt. Suck. Ringde Jennifer och ja, jag fick skjuts till henne runt 10. Då gick vi till bussen och åkte till Birsta istället, eftersom vädret älskar oss för tillfället!!! Först blev det ikea, inspirationinspiration. Sen blev det birsta. Fönstershopping på hög nivå. Runt 1330 åkte vi bussen hem till Jennifer där vi kikade runt på datorn, åt lite mat innan pappa skjutsade hem mig runt 1600.

Har inte gjort så mycket mer idag, sov i soffan igen. Ska väl lägga mig i hyffsad tid ikväll hade jag tänkt, då det är jobb imorgon. Nej, men vi hörs nåt mer bloggjävel ;)

/ ElinaAnnaErikaEvensson


oldies..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0