091120- fredag

Hello bloggen.

Igår, vilken dag på jobbet det blev. Phu. Började med att kliva upp. Duschade osv, hjälpte till med maten innan man kilade iväg till bussen. Klev av och mötte Jennifer. Gick då till jobbet, upp till kiosken och vad ser man, om inte vårt ANDRA inbrott på TVÅ veckor och TRE matcher sen. Förstår inte. Nåja, gick ner, och då fick dom det att låta som det var vårt fel, men icke. Det är ju hur enkelt som helst att komma in. Nåja. fick upp nya varor och gick därefter ner och sålde matchprogram. Såg en viss person, du vet vem du är. Om du är så feg att du inte ens vågar möta min blick, ja då vet jag inte alls. Det trodde jag inte om dig!

Sålde klart, gick upp till kiosken, där Jennifer möblerat om för att försöka göra det svårare för dem att komma in i kiosken. Det blev bara bra (: Nåja, sen så jobbade vi då. Hade även försvårat för att några fjortisar och deras äckliga killar inte skulle ner och släppa in folk genom nödutgången. Så då blev man kallad fitta. Det var roligt. Hade jag haft en burk i handen hade jag kastat. Nej, men sen slutade matchen och till råga på allt, så var vi tvungen att bära ner ALLT i kiosken. Drickor, godis, chips, kaffebröd ALLT! Den andra kiosken också. Så det var bara o bära, och jävlar i min låda var tungt och jobbigt det var. En timme över det normala tog vi oss ut och jag fick skjuts hem. Vilket jäkla jobbpass. Vägrar att bära upp allt!

Nåja, vaknade idag alldeles för sent, fick dåligt samvete då mamma städat nästan allting själv. Men jag tog mig an mitt rum, dammsugade övervåningen och trappen och handlade. Har lite tvätt att ta tag i också, men det får bli imorgon. Annars har vi ätit gott och sett på Idol. Väldigt bra idag. Hualigen.

Nej, vilket inlägg det blev! Nu ska jag hitta på något.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0