091129- söndag

Nu sitter jag här, ska strax gå och lägga mig hade jag tänkt.

Igår så åkte jag och Jennifer hem till mig runt 11. Då kom mormor och morfar nästan på en gång. Fick present och sen fikade vi. Gott. Sen var det surr och sånt innan dom åkte hem. Kikade runt lite på internet och hade oss en väldig tur. Mer om det kommer om några dagar då allt kanske är fixat. Åkte och tankade, skjutsade hem Pontus och sen Birsta med Jennifer och brorsorna. Dom skulle köpa spel. En snabbis på Ica Maxi innan vi åkte hem för middag. Potatisgratäng, kött och rödvinsås. åhhh himmelriket. Sjukt gott. Sen blev det prat, innan det blev kortspel. I was the winner. Lite dator innan Robinson och efter det åkte Jennifer hem. Mysig dag helt enkelt :) Gick och lade mig och läste innan jag somnade sött.

Sov länge idag, innan jag klev upp. Har inte gjort många knop idag. Många samtal till Jennifer för att få ordning på allt :) Men det verkar lösa sig. Hoppas det. Men ja, nu ska jag sova tror jag, läsa boken jag köpte. Den är faktiskt bra. Nej, ha det så bra för det ska jag ha.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0