alkoholist?

Är du alkoholist?


1 . Jag drog min första fylla när jag var yngre än 15 . [/] på gränsen
2 . Jag har spytt för att jag har druckit för mycket . [X]
3 . Jag har gjort saker på fyllan som jag ångrar . [X]
4 . Jag har druckit öl, cider, vin och sprit . [X]
5 . Jag tycker att alkohol är gott . [X]
6 . Jag har behövt åkt in på sjukhus för att magpumpas . [ ]
7 Om jag inte fått tag på något att dricka innan festen så tar jag av mina föräldrar . [/]
8 . Jag dricker ofta [/] om man räknar sommaren, hehe. men nu på senaste tiden har det inte blivit så mkt.
9 . Jag har druckit mer än 10 gånger . [X]
10 . Jag har varit på krogen . [X]
11 . Jag har suttit på en busstation, tågstation etc och druckit . [/] alltså, och väntat på bussen, ja, men inte annars.
12 . Jag har blivit kallad alkis . [/]
13 . Jag har kört motordrivet fordon när jag varit på fyllan . [ ]
14 . Jag har köpt hb . [X]
15 . Jag har däckat på fyllan . [X] kurrgömma ftw!
16 . Jag drack så mycket att jag spydde på min första fylla . [X] heheheh, ellen :O
17 . Jag har åkt polisbil . [/]
18 . Jag har gjort något olagligt på fyllan . []
19 . Jag har druckit mig full med mina föräldrar . [X]
20 . Jag tycker det är kul när folk är för fulla [/]

TOTAL : 13

0 - 5 = Du dricker för att ha kul och vet hur mycket du tål.
6 - 10 = Du ligger på varningsgränsen , ta det lungt innan det är för sent .
11 - 15 = Du är ett riktigt fyllesvin !
16 - 19 = Det är försent för dig , Fyllo..
20 = Du är nog alkoholist

 Jag uppmanar mina vänner att ta detta test. Kanske få lite perspektiv på våra vanor. hehe..

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0