Stockholm

Ja, alltså i torsdags var en vanlig dag. Plockade fram julpyntet med mor, kikade på teven osv. När jag skulle äta ringer Jennifer och frågar om jag vill följa med till Stockholm över min födelsedag. Blir skitglad och självklart vill jag det.

3 timmar senare sitter jag, Jennifer och Alex påväg ner mot Stockholm (efter lite problem med biljetterna). På tåget blev det, buzz, målningar och flushed away, gratulationssånger och två byten senare var vi framme vid tcentralen. Åkte taxi till Petri där vi skulle sova. Tack så mycket för det! Kom dit, slängde grejerna och gick till statoil och köpte dricka och världens äckligaste korv. Nåja, runt 3 lade vi oss. Ett täcke hade jag och Jennifer och vi kämpade om det på natten. Jag somnade runt halv 5 kanske. Upp vid 9.

Klev upp, gjorde oss iordning, sa hejdå och gick iväg. Gick till cityterminalen, låste in min väska och gick därefter mot gamla stan. Efter måååånga timmar på stan, och extremt onda fötter, var vi hungrig och gick in på en kina i närheten. Där blev det 4 rätter+ efterrätt. Det var riktigt mysigt. Satt där kanske två timmar innan vi gick till cityterminalen för att vila fötterna. Satt där i någon timme, innan bussen gick. 0245 var vi framme i Timrå och slängde oss dötrötta i sängen och somnade till orden, Alla människor är idioter. haha, diskussioner vi kan ha ibland ;D

Nej, det var helt underbart att få komma iväg ett tag och bara vara. Superskönt. Men det enda som köptes var en julklapp till mor och far och en bok till mig själv. Inget mer tyvärr.

BILDER KOMMER SNART!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0