091004- söndag

Heeej. Det har inte kommit ett riktigt inlägg på jag vet inte hur länge. Ska summera upp dagarna tänkte jag :P

Onsdag; Flyttade för fullt och pappa gjorde mig sällskap runt 4. Vid 5 kom mamma och hjälpte till o städa. Sen runt halv 8 var vi klar. Kom hem och packade ur allting innan man somnade sött.

Torsdag; Klockan 9 var det besiktning och sen gick bara bra. Lämnade ifrån mig nycklarna osv. huh, vill inte... Nåja, efter det så åkte jag hem en sväng, städade upp bland alla lådor ute i hallen. tog därefter bilen till mormor och morfar där Marcus var. Surrade med dom i några timmar innan jag tog bilen till Jennifer. Där blev det surr och ja. Åkte till Birsta en sväng innan vi åkte till jobbet. Sålde matchprogram och stod i kiosken. Det gick bra och jag var on fire ;D haha, nejdå, men lite bra humor hade jag då. Konstig.. Kom hem och somnade sött.

Fredag; Vaknade lite försent. Klev upp och gjorde inte så mycket. Åt mat och sen så mötte jag upp Jennifer runt halv 7 och sedan gick vi til Ellen. Därifrån skjutsade Berit oss till Jennifer Å, där spelkväll stod på schemat. Mycket trevligt. Åkte därifrån runt 12 och for till Emil. Var där till kanske halv 2-2 eller nåt, innan Linda skjutsade hem mig. Somnade sött.

Igår; Vaknade lite försent. Gjorde inte så mycket, gnabbade med mamma innan jag fick skjuts till Jennifer runt halv 4. Gjorde inte så mycket alls faktiskt. Var på Ica en snabbis och köpte dricka och wienerbröd. Runt 7 började vi fixa oss och jag gjorde min första egna sotning. Blev sådär, men ja. Sen så körde vi på röda läppar och det blev bra tror jag (: När alkoholen kom fram kom även Olga och Ilga fram. Fy vilka diskussioner vi hade igår. Haha, det var sjukt kul. Sen kom Jennifer och Ellen och runt halv 12 åkte vi till BK, vilket SÖÖÖÖÖG. fyyy. Kände mig så gammal, även fast jag bara är 18 år fortfarande. Åkte runt 1 till donken. Satt där och surrade innan vi åkte hem. Halv 3 var jag hemma ungefär.

Idag; Klev upp lite försent. Sen så har jag inte alls gjort mycket. Väntar på hemlagad pizza. Mums. Ska väl inte göra så mycket idag. Tvätta och ordna till det lite. Nåja. Nu måste jag kila.

/ ElinaAnnaErikaEvensson



En vanlig kväll med oss! Var så säker!


Kommentarer
Postat av: jennifer

HAHAHA VÄRLDENS BÄSTA FÖRFEST! EVER!!! :D:D:D:D

2009-10-05 @ 16:35:03
URL: http://jenniferlindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0