091007- onsdag

shit, lång dag för att vara mig. Klev upp runt 10. halv 12 satt jag i bilen påväg mot Jennifer. Hämtade upp henne och åkte till staden. Där blev det fönstershopping i stora mängder :( Båda suktade och dreglade. Sen blev det lite lunch, innan vi åkte upp till Norra Berget och satte oss i solskenet där. Sen på lite ärenden. Fick ett samtal att jag skulle jobba då också. Skönt med pengar. Kom dit halv 5 och mötte upp biggan. Det var hon och jag och vi fyllde på alla kiosker. blev inte riktigt klar så får fortsätta imorgon efter matchen. moneeey :D Kom hem, pratade med Kenneth och hans tjej. Kul o se min lillkusin också. inte sett han på två-tre år tyvärr.

Nej, nu ska jag väl kanske sova snart. Upp tidigt imorgon som sagt. hihi, hörs väl kanske något imorgon. Bussen väntar också imorgon, suuuuuuuuuuuuuuuuuck!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0