091010- lördag

o hualigen vad trött man kan vara en lördagkväll. Kanske dags att pensionera mig? haha, skämt åsido. Ska ta igen alla dagar här nu.

Torsdag; Klev upp ultratidigt. Klockan kvart i 7. suuuuuuuuuck. Nåja, fikade osv och gick till bussen. En 609 till stan. tråk. Sen där inne, inget var öppet osm jag ville. Satt bara i en 45 minuter innan jag gick till arbetsförmedlingen. Fick inte vara med på mötet, då jag inte kunde vára med hela. Så bokade en ny och käkade lunch. Åkte sen till timrå, där Jennifer stod med bilen och hämtade upp mig. Åkte till jobbet. jobbade 1200-1430. Sen ledig i två timmar. Middag och sen jobb 1700- 2215. Suck, många timmar. Sjukt ont i fötterna hade jag. Gick som en pingvin. hehe. Fick skjuts av mamma och pappa hem. Somnade fort.

Fredag; Klev upp runt halv 2. Skönt att sova ut. Sen duscha och hann inte så mkt mer innan maddegirl kom förbi. Slängde på mig lite kläder och packade ner resten. Åkte till Jennifer där vi skulle vara hela kvällen. Var där i x antal innan resten kom :P Nåja, åt tacos alla tjejer och sen så blev det lite efterrätt. Sen kom det folk. Trevlig kväll som slutade somnandes på golvet i en van :P Låter som jag var aspackad, men det var jag verkligen inte. Sov hos jennifer

Idag; Klev upp runt 1, efter ex antal väckningar. 'en singelolycka i söråker.........................' orka! Nej, men klev upp, käkade lite och sen fick man skjuts av Sebbe och Linda till jobbet. Jobbade 1415-1915. Sjukt tråkigt var det idag iaf. Hua, TACKA GUDARNA så kommer Jennifer stå med mig på nästa match. wiho! :D Nåja, tog bussen och mötte upp bröderna. Gick hem och kika på teven och nu sitter man här. Har just slagit Linda i Betapet! mohahah. Det var ordet VÅRT som fällde henne. 153 poäng. Tacka och ta emot :)

Nej, nu ska jag snart lägga mig hade jag tänkt. Lugn och skön kväll idag. Tror vi alla behövde det idag :) Ha det så bra. Puss

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Någon (hmmmm, inte jag.....) glömde sin EGEN bh i vardagsrummet.

Pinsamt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0