091014- onsdag

Hej bloggen.

Nu var det ett tag sen jag skrev igen. Typiskt. Men ja, har ju inte tillgång till dator lika mycket som jag hade förut. Ska dra igenom dem senaste dagarna. Börjar bli en vana. haha

måndag; uhm, gjorde inte alls mycket den dagen. Degade mest bara.

tisdag; Klev upp i hyfsad tid. Åkte buss till timrå, kirrade en del saker på banken. Sen fick man träffa Jennifer också. SNYGG HON BLEV I HÅRET DÅ :O Kanske är min tur att bli blond nudå.. eller nej. Var där i kanske någon timme, gick en prommis också. Sen hämtade pappa upp mig. Middag hemma, sen tog cykeln till Jennifer Å. Huua, hatar backarna i Söråker. Hittade en bra låt också. Den blå båten av min farbror. Om du ser detta, så får du gärna skicka lite låtar som du gjort till min mail ^^ Väl där sökte vi lite kurser osv. Kanske, förhoppningsvis så blir det så att vi flyttar tillsammans. Åhhhh vad kul det skulle vara, Hoppas på det ja. Sen cykla hem och sova typ.

Idag har jag inte alls gjort speciellt mycket. Sovit lite för länge. Känt mig snorig, pratat i telefon x antal gånger. Suck. Kikat på teven och nu sitter jag här. Ska väl inte göra så mycket mer idag. Jo, jag ska lägga in bilder här och på facebook från the old days. hehe, har nu fått över alla bilder. konfirmation, semester, tallinn osvosv. Sjukt kul. Håll utkik! :D

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0