091026- måndag

Vilken härlig och frutkansvärt rolig helg det har varit! :D Min älskade flickor har verkligen förgyllt den här helgen. Den sista vi har på många veckor, då vi splittras tyvärr. Nåja, ska berätta lite om helgen.

Fredag; Vaknade efter att ha sovit på soffan runt halv 12. Hoppade in i duschen och fick då ett samtal från Brigitta. Skulle jobba klockan två, så då var det bara o slänga på sig kläderna och springa till bussen. Mötte upp Jennifer och vi började då arbeta. Det gick bra och två timmar senare satt jag på bussen påväg hem. Bara snabbt sminka mig och klä på mig, innan pappa skjutsade mig, Ellen och Jennifer till Madde. Där blev det gomat, idol, snack, dricka, prat och allt. Runt 11 åkte vi vidare mot stan. Där klev vi in på memento, och jag måste säga att det var över mina förväntningar. Vi dansade hur mycket som helst, skrattade och hade allmänt roligt. Runt två blev det subway och runt halv 5 var jag hemma.

Lördag; Klev upp runt halv 12 och klockan 12 satt jag i bilen mot Jennifer. Där blev jag bara en snabbis innan vi åkte vidare mot jobbet. Jobbade till klockan halv 7 och sen så blev det hem till fixa sig osv  innan Jennifer, Linda och Madde kom förbi. Det blev jag har aldrig.. och drack kanske lite för snabbt, eller hur Jennifer? :P Nejmen var påväg in till stan och där stod vi i kön till memento, men vi stack till bk istället. Hade faktiskt skitkul där, dansade, träffade gamla klasskamrater osv. Blev donken klockan 3 och runt 4 (3 egentligen då eftersom vi ställde tillbaka tiden) och hem och sov.

Söndag; tog en välförtjänt sovmorgon och klev upp klockan 2. Blev bara dusch och slapp tills klockan blev 6. Hämtade upp Ellen och åkte till Jennifer. Där blev det snack innan vi åkte och köpte pizza/hyrdefilm/köptegotta osv. Sen hem igen och åt, mätt blev man. Sen såg man filmen och sen så blev det snack för fulla muggar. Emil och Robin kom förbi också och dom åkte ungefär när jag och Ellen åkte, runt 1 nångång. Hade sjukt kul ikväll och kommer sakna dessa kvällar. Verkligen.

Nej, nu har jag skrivit alldeles för mycket, men det var verkligen hur kul som helst i helgen! :D

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Love you all


Kommentarer
Postat av: belle

gillar verkligen maddes peddoblick på bilden ;P

2009-10-26 @ 15:11:36
Postat av: madde

hahahahaha! jag med! har för mig att det var vid det där tillfället som jag såg den där 2-åringen springa och skutta omkring på gräset (:

2009-10-27 @ 12:25:46
URL: http://madeleene.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0