091030- fredag

Förlåt för dålig uppdatering. Den anledningen jag har är att jag har varit sjuk i veckan :( Någon slags influensa har slagit över mig och jag har legat i feber, kräkts, hostat, snorat och haft frossa. Men det är på bättringsvägen iaf :)

Jennifer och Ellen åkte till Thailand igår. Gud så roligt för dem! Tusen tankar och mycket kärlek till er vänner! Följ deras resa Här.

Idag så var det ju planen att jag skulle delta på Jennifers halloweenparty, men kroppen säger ifrån. Det blir en hemmakväll med mycket vila för att peppa inför imorgon. Japp, för då är det jag som jobbar på Ladies Night tillsammans med Jennifer och Biggan. Det kommer bli sjukt kul. Hoppas vi får se något av showen också :P

Nej nu är det snart mat här i huset, hoppas man får äta lite idag :) Enda bra saken med influensa, man förlorar aptiten. Man kan ju alltid hoppas på att några kilo försvinner ´(:

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: Anonym

hm, vem föddes först av er? och har ni någon gång inte velat vara tvillingar?

2009-11-01 @ 15:32:50
URL: http://nattievikkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0