Konfirmation 2005

Ja, ska ju visa väldigt gamla bilder nu tänkte jag :) hinner ju inte med alla, men gör en ny kategori så nu kan kolla omkring där senare. Hade tänkt och visa min konfirmation. hih.



1. Kläderna man hade då. Suck, lillgamla tjejen.. 2. Tåget, Ellen håller i korset 3. Tåget 4. Jag och Fia 5. Vår pjäs. Kommer ni ihåg den? haha 6. Pjäsen



7. Uttåget 8. Jag 9. Hela konfirmationsgänget 10. Älskade farmor och mormor ♥ 11. Jag i mina kläder



12. Släkten 13. Öppnar presenter 14. Släkt 15. Släkt 16. Släkt

Gud så annorlunda man ser ut. Haha, suck. Hade väldigt roligt under vår konfirmation så det var absolut värt det. Nu såhär 4½ senare, så tänker jag iaf, vart i helvete tog tiden vägen?

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0