090905- söndag

Godkväll bloggen. Sitter här hemma hos mor och far och gör inte så mycket. Ska nog snart gå ner och kika på teven med dom (:

Igår då, ja då sotd jag och städade när Jennifer och Ellen kom. haha, äcklig jag var, men ja. Sen kom Jennifer också och jag sprang in i duschen. Sen så blev det fix osv. Sjukt ont i huvudet hade jag också, så Jennifer fick leka sjuksyster ett tag. Hahaha suck.. Nåja, det var segt i början, men sen tog det fart. Runt 1 eller nåt fick vi skjuts ner i Lindas nyyya bil :D Gick på bk, fick en äckelpäckel efter mig. Sjukt tråkigt där så vi gick till donken. Käkade lite, sa hejdå till Jennifer och Ellen och jag och Jennifer gick hem till mig. 3-4 km. Barfota. Blött. Skärsår. Härligt. Nåja, kom hem runt halv 4-4 och somnade ganska fort.

Jennifer väckte mig vid 10 och hon stack då. Jag somnade om och vaknade vid halv 1. Städade undan gårdagens alla citroner, saltet och tequilan. Herregud. Har aldrig varit så stökigt hos mig. Städsade ihop det och mamma kom. Diskade och plockade ihop Jennifer och Ellens grejer. Sen åkte vi hem. Svängde förbi och slängde av deras saker också. Sen blev det mat och kolla mina skärsår under fötterna. Nu så vet jag inte vad som händer, kolla bloggar lite och sen blir det väl en film tror jag. Ska stanna till måndag tror jag. Vi får la se.

Nej nu ska jag kila.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0