090915- tisdag

Hej. Sitter hemma här nu efter att ha vart ner på stan en sväng. Dagen som gått har bestått av uppstigning, duscning, fika, ringa angående jobb, ringa angående andra saker, ner till stan, mitthem, csn. Wiho, har kommit igång med allting nu och det känns kanoners.

Helgen som har gått då. Ellen fyllde år i fredags, det firades hemma hos henne medd trerättersmiddag tillsammans med hennes familj och Linda. Sjukt gott var det och sen blev det Hopplös och hatad av alla. Därefter kom Jenka och vi surrade tills klockan 3. Gick hem till mor och far och sov. Vaknade runt 11.  Duscahde och fixade mig innan Jenka kom och hämtade upp mig. Blev 4 timmar på birsta, där vi köpte presenter (en bikini, en solhatt, en onödigt vetande bok och ett ölspel) och mat åt Ellen. Sen hem till Jenka där vi lagade maten och väntade på Ellen. När hon kom blev det mat och sen ölspel. Dock nyktert. Sen ner på en fest, där vi dansade och var glada. Mysigt. Sen hem igen, där snacket blev allvarligt. Mja, behövde väl höra det som sas. Sen ut till Alnö för letande och sen runt 4 hemma i sängen hos mor och far. Söndagen körde jag hem och sen gjorde jag inte så mycket. Igår var också en väldigt slö dag. (:

Nej nu ska jag kika på hells kitchen. ha det.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0