090916- onsdag

Ja, för ungefär en timme sen åkte min flickor hem. Det var Jenka och Ellkovich som hälsade på. Mycket mysigt. Sprang ner på ica och fixade lite grejer. Sen blev det film, men inte så mycket tittande :P Bara en massa surr och internet. Kollade lite resor till våren. Inte alls så farligt faktiskt! :D hoppas det kan hända. tänk vi tjejer i ett paradis. Det vore nåt.

Sen måste jag bara erkänna att jag är OTROLIGT avundsjuk på Jennifer och Ellen. fyfan vilket jävla paradis de kommer vara i. Dom kommer ha så roligt och har LOVAT att knäppa tusentals bilder för att jag ska få se! hii, nej nu måste jag nog sova. Ska upp tidigt, ringa soc och ams. suck, tråkiga vuxenliv! Ha det bra. Pusshej

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Nej jag är inte avundsjuk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0