090916- onsdag

Hello. Sitter nu här, har diskat och städat undan lite innan några av flickorna kommer över. Det blir en filmkväll ikväll, med en massa prat. Brukar sluta så (:

Imorse klev jag upp alldeles för sent, som vanligt nu. Ni ska bara veta vad jag sover.. suck. Nåja, klev upp fixade mig lite snabbt och sen gick jag ner till bussen. Åkte till hospitalet. Lalala, sa ju att det var förvirrande. Haha, men det gick kanoners. Sen hem, lite mat, och städning. och ja, nu sitter jag här. Ska berätta om allt ikväll förresten, de förtjänar att veta.

Vill bara säga till mina kärakära gäng. Ni betyder mest! ♥ Många gånger förvånar jag mig själv att jag, tjejen som alltid satt tyst i ett hörn, plugghästen, utan några vänner, kunde få det såhär. Jag är så lyckligt lottad. Älskar er.


Nej nog med sentimentala saker för idag. Nu ska jag lyssna på mitt beloved Nickelback och sjunga. Sätta på mig skorna också. ÄLSKAR DOM! mmmmmmm..


/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0