090918- fredag

Helloj bloggen.

Hur är det med er, med mig är det bara bra. Idag så vaknade man av ett samtal. En snubbe ska komma och kolla på lägenheten på söndag klockan 6, på måndag skriver han på papprena! YEEES! skönt. Sen väckte Jennifer mig igen och ja, sen klev jag upp. Då gjorde jag lunch åt oss och sen kom mamma. Blev lite kaffe innan jag följde med dem till Birsta. Sen hem. Då somnade jag i soffan ett tag, innan det var gomiddag. Sen så färgade mamma och jag varandras hår. Nu är jag darky igen ;D Sen spela lite xbox, innan teven. DIRTY DANCING GICK IDAG! min favoritfilm. Får alltid gåshud när dom gör lyftet i sista scenen. Åh kärlek.

Imorgon ska jag vara med girlsen. Kanske gå på Belles match osv. Sen vet jag inte alls vad vi ska göra. Nåja, men vi får väl höras nåt mer. Nu ska jag läsa klart min bok, försoning. Sjukt bra faktiskt!

/ ElinaAnnaErikaEvensson

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0