090920- söndag

hejhej bloggen. Inte mycket skrivande här, men så är det då man har två datorgalna bröder och bara en dator. Suck. Men nu sitter jag här iaf, med en nystädad lägenhet, har ju som sagt visning idag. Han är några minuter sen, men vad gör det.

Igår så vaknade jag vid 12- 1 nångång.  Då blev det lite slappt och försöka styra upp nåt inför kvällen. Det blev iaf så att klockan 7 befann sig jag och Ellen hos Jenka. Klockan halv 9 eller nåt sånt kom Belle och Madde. Jenka satt och läste ur sin gamla dagbok, det var supersött ju. "Det var roligt tycker jag". hihihi. Sen ja, blev det statoil där det blev en film, college. Sen hem igen då. Såg filmen och åt gotta. Sen så skjutsade jag hem bror innan jag återvände. Blev en massa prat innan jag, Ellen och Jennifer tog bilen in till stan. Sa hejdå till Belle, förlite tid :( men ja, förhoppningsvis kommer vi upp nångång inom en snar framtid. Nåja, in till stan, hämta Robin i stan. Skjutsade hem han och sen tillbaka till stan. Storsade omkring där. "Speciellt hon i rosa, kissemissen, mjau!" hahaha suck. Sen donken. Satt där och skrattade åt andra som skrattade. hahahaha. Sen hem till Emil där det blev vattenpipa och surr innan hemgång klockan halv 6 på morgonen. Dödligt trött.

Sov till 12 och fick skjuts hem av pappa. Gick och lade mig direkt och sov till 4. Har bara städat och käkat makaroner och korv. gott. Sen så nu sitter jag som sagt och väntar på gubben. Hoppas han flyttar till 1 oktboer. hoppashoppashoppas. Nej, nu måste jag kila.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


1. vardagsrum/ sovrum. 2. Vardagsrum/sovrum. 3. Kök. 4. Badrum. 5. Hall/ garderoben.

Min lägenhet alltså.


Kommentarer
Postat av: papi

tog snubben lgh.vilken bil använde du till stan?

2009-09-20 @ 19:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0