090923- onsdag

Helloj bloggen. Lite torka här dom senaste dagarna men har inte haft så mycket att skriva om.

Igår så blev det först stan med Madde och Jennifer innan vi åkte upp hit för att äta gomiddag (kassler och ananas i ugn med ris) och sen blev det bio. Flickan som lekte med elden. Den var skitbra. Älskar den serien. Hua. Nåja, sen hem, datorn och sova.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Duschat osv. i have such poor judgement.. Ikväll är det filmkväll hos Linda. Hörde att klädseln var kycklingdräkt, men jag vet inte vart min har tagit vägen, tjuvar måste ha tagit den, så jag kommer underklädd. Kommer skämmas.. Nåja, ska fixa några ärenden i stan innan och ja, sen ta mig till Linda. Första gången jag är där, spännande! :D

 

Imorgon är det dags för hockey. Men innan det har jag tusen saker att fixa. Men jag längtar till hockeyn, skönt att få inte liiiiite pengar och stå med gogumman. Saknat dessa tider. Nåja, Nu måste jag käka, fixa mig osv. Vi hörs nåt mer. Puss

 

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer
Postat av: lindy

hoppas du inte blev besviken ;-) heh

2009-09-25 @ 16:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0