090924- torsdag

Hello. Sitter nu i soffan efter en lång (för mig ja!) dag. Nu ska jag snart kila ner under täcket.

Ja vi var ju somsagt i birsta. Träffade på galenpannan ett tag. blood, blood, not fanniiii, gick hon runt. Haha, ja, men det var kul. köpte inget, fick dock en tygpåse på veromoda. Snällt snällt. Sen så efter vi lallat på där ett tag åkte vi till max och sen hem till Jennifer. Där slängde vi i oss maten innan vi åkte till hockeyn. Nya tröjor, visa din kärlek, och ja. Sålde matchprogram på världens sämsta ställe. Sen var det som vanligt. Skönt att komma tillbaka. Hihi. Runt 9 satt vi i bilen påväg till Jennifer igen. Var bara där i en kvart innan jag tog bussen hem.

Har suttit och kollat alla bloggar nu och nu ska jag slå på nån serie. Sen blir det sängen. Jag är trött och fryser. Vi hörs mer imorgon. Pusshej

/ ElinaAnnaErikaEvenss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0