090924- torsdag

Hej bloggen! Sitter hos Jennifer nu och har precis sminkat klart mig (lagt på mascara och solpuder, avancerat i know!) och vi ska väl åka till Birsta snart. Ska dit med hennes mor. Nåja, blev ju så att man sov här hos Jennifer inatt. Gick ju ingen buss hem. Vaknade runt halv 12. Klev upp och fikade och ja, nu ska vi ju somsagt iväg.

Igår så var vi hos Linda. Mysigt mysigt. Såg year one, eller ja, vi pratade så mycket att jag har ingen aning om vad filmen handlar om. Hahahaha. Men tack för att vi fick komma. Tycker om planerna för helgen också, låter lovande! :D Måste ju hitta på så mycket som möjligt innan Jennifer och Ellen åker, sen åker Madde, sen åker Jennifer. Det blir bara jag och Linda kvar tillslut. huhuhuhuhuhuhuuh. Nåja.

nej nu måste jag kila (hehehehe, snodde citatet från Jenfa)

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0