090925- fredag

Hej bloggen.

Sitter här, sjukt tråkigt har jag. Men vad ska man göra då man tackat nej till utgång idag, då jag känt mig seg oså, ont i huvudet. Ångrar att jag inte följde med ändå. Men u är det lite försent. Orkar inte fixa mig, duscha osv. Suck.

Idag har det inte alls hänt mycket. Hade ett litet samtal på morgonen, fick inte nåt utav det. Bättre när man träffas! Sen så somnade jag om och sov alldeles för länge. Gick på ica och köpte mat. Har sett på greys, inte lika bra som jag trodde det skulle vara, men vafan, det är greys! :D

Ska väl lägga mig snart, läsa boken som jag fick låna av Jennifer. 14 år och såld tror jag den hette. Sjukt bra tror jag den är. Lär väl läsa ut den. Då får jag läsa om barnens bibel som jag läst nu. Haha, ja.. Det var roligt.

Kollat lite på utbildningar har jag också. Har hittat en som jag tror skulle passa mig som handen i handsken. Men i Lund? Jag vet inte ja. Eller om jag ska vänta och kanske börja en annan som jag tror är rolig i umeå. hm, svårt. Får kolla vidare. Vill ju plugga nåt tror jag, för jag kommer ju absolut inte ha pengar till att göra det jag vill, nämligen resa, upptäcka världen, eller segla jorden runt? Nejnej. Men ja, kanske i ett annat liv, eller om några år :P Åh, vad jag skriver bara för att ha något att göra. Nej nu ska jag kika på lite bilder från studenten och allt runtomkring. Saknar det sjukt mkt. Saknar gymnaiset också :o Fattar inte att man inte tog vara på tiden när man väl var där.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


brännboll med klassen. Såhär såg jag ut nästan hela kvällen. Vinet i handen och liggandes lite varstans! hahahaha. Den kvällen, många (en speciellt, hahahahahahahaha) berättelser kom till den kvällen!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad är det för utbildningar du kikar på?

2009-09-26 @ 13:59:41
Postat av: lindy

Det är möjligt att det kan vara jag till höger där. Äre så? Vad jag blev sugen på vin av det här inlägget :-)

2009-09-26 @ 17:44:12
URL: http://lindypindy.blogg.se/
Postat av: belle

men linda!! känner du inte igen min bootey där? :o

2009-09-27 @ 22:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0