090926- lördag

Lördag= PARTY!

Jag blev sjukt pepp nu. Haha precis gjort mig klar, men det går ingen buss som passar ner till stan, så jag hoppas att Madde kan hämta mig här. Det vore supersnällt. Idag då, vaknade som vanligt. jajajajajaja. Käkade mat och sen har jag suttit vid datorn. Pysslat ihop hur det blir idag. Satt kameran på laddning. Duschat, rakat benen, sminkat mig, klätt på mig, fixat håret. Idag så känner jag mig riktigt fin faktiskt. Inte ofta, inte ofta.

Åh, jag är så fett pepp nu att jag vet inte vart jag ska ta vägen. Springa ett varv i lägenheten. Haha. Nej nu ska jag se, måste kika på håret, packa väskan, slänga på mig skorna. hihi

PEPPADTJEJ_90!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Nja, Linda, det är jag Belle och Lovisa. Du sitter nog där i vänstra hörnet. Din sko är väldigt festsugen nu den också! :D äh, nu får jag ta o ge mig :O

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0