090928- måndag

Vilken jävla dag det har blivit/ är.

Börjar ju med att mamma och pappa kom hit, ovetandes om varandra närvaro. haha, lite roligt. Ringde soc, äckelsoc. Blä för dom. Nåja, sen ringde jag Hans Barks och lämnade världens töntigaste talsvar. Haha. Jag och mor åt en minibaguette var då Stubo ringde. Han vill ha lägenheten från 1 oktober. Suck, VARFÖR sa dom inte förra veckan. Paniken steg. Hur i helvete ska allt klaffa. Nåja, skönt att inte betala hyran, vilket jag inte har pengar till.

Efter det åkte vi till arbetsförmedlingen. Skrev in mig där och lalla på. Efter det blev det bauhaus och köpte flyttkartonger. Sen hem hit igen, lite lunch och satte igång. Sa hejdå åt mor. Lade mig en timme eller två. Sen körde jag igen, åt middag och nu sitter jag här. Har tagit nästan allt i vardagsrummet nu. Det är köket och badrummet som kommer ta en jävla tid känns det som. Och sortera upp bland skorna. Suck. Nej det är bara bita i det sura/ söta äpplet. Lite bättre planering ville jag dock ha. Tänk om jag hade haft helgen på mig också. Usch usch, men tacka gudarna har jag nästan hela dagen på mig imorgon. Flytta ut alla möbler gör vi imorgon kväll. Flyttastädar på riktigt gör jag på onsdag, då det är besiktning och lämna ifrån mig nycklarna.

Kommer sakna lägenheten dock :( Har trivts hur bra som helst i den, men nu är det som det är. Hoppas på en bra lägenhet i framtiden, dock tror jag få kan mäta sig med denna.

Nej nu ska jag ta itag med köket och badrummet. Suck. Men skönt att ha det gjort innan imorgon. wish me luck!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


kommer sakna utsikten mest tror jag! de där stjärnklara nätterna :(


Kommentarer
Postat av: belle

å alla snygga blattar :(

2009-09-28 @ 21:53:45
Postat av: Maria

Oj oj snabba ryck!

2009-09-29 @ 17:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0