090928- måndag

Godmorgon bloggen. Uppe med tuppen... eh, nej jag har inte lagt mig än. Tänkte inte göra det förrän ikväll, en gång för alla ska jag vända tillbaka på dygnet! Jag är lite trött, men inte så farligt. Har suttit och spelat mitt nya beroende, spindelharpan. Är helt fast. Haha. Läst ut Jennifers bok gjorde jag också inatt. sjukt bra.

Helgen då. PEPPADTJEJ_90 åkte ner till staden för att möta partybilen. Åkte vidare mot Alnö där festen var. Hemmafest, länge sen. Det var roligt, och drack gjorde man, har inte gjort det på jag vet inte hur länge. Men jag kände inte av det speciellt mycket, förrän jag kom hem, då small det till. haha. Roligt det där. Nejmen det blev mest surr och lite dans. Åkte runt halv 2 kanske klockan var och skulle på efterfest med Linda, så åkte till Söråker. När vi släppt av Jennifer så sägs det att efterfesten var slut. Så då åkte jag hem till mor och far istället. Somnade skönt.

Vaknade runt halv 9, när brodern sätter igång. Plinkar på sin jääääääävla elgitarr. Fyfan, hatar det. När han är klar med det, efter kanske en halvtimme, då sätter han på vent, eller skype eller vafan det heter. Han skriker när han pratar där. Fyfan, hade väldigt svårt att sova. Lyckades slumra till och innan jag visste ordet var klockan halv 1. Då väckte mamma mig och sa att mormor och morfar var där. Gick ner och surrade lite med dom innan dom åkte hem. Tittade lite på teven innan mat, sen sov lite granna innan jag fick skjuts hem. Har inte gjort så mycket hemma faktiskt. Suttit här. Ska städa, diska lite granna nu. Sen ta en dusch.

Senare kommer mor min. Ska fixa allt med soc, arbetsförmedlingen, stubo, csn osvosvosvosov. Så jävla mycket papperarbete det är! Nåja.

JUSTDET! Jag sökte en utbildning inatt också. Kandidatprogrammet för mänskliga rättigheterstudier. Det ligger i Lund, 3 år. Hoppas man kommer in. Sägs att det ska vara en fin stad :) Kommer dock sakna snön en jävla massa då. Bara en massa snöslask, om ens det.

Nej nu ska jag ta och börja. Hålla mig igång hela dagen, så slumrar jag sött runt 10 ikväll. Herregud vad långt det är kvar, men jag ska INTE sova nu under dagen, för då i helvete är vi tillbaka till ruta ett. pratar med mig själv i flera personer... inte bra.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


hahah. "kom min hand med" haha nee jag tror inte det :p

Kommentarer
Postat av: Madi

haha, kanske lika bra att handen hennes kom med där, gjorde ju en sån SNYGG pose där.. NOOOOOOOOT! :)

2009-09-28 @ 15:55:55
URL: http://madeleene.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0