090929- tisdag

Hej bloggen, har inte haft en tid över för att skriva ett inlägg idag. Nu är jag sjukt trött och ska snart slå ihop mina ögon och invänta sömnen.

Vaknade runt 10 imorse. Klev upp, fikade innan man började packa. Shit tänkte jag när klockan var 12, det här kommer aldrig gå. Så ringde några samtal och runt 3-4 var Madde och Ellen här och hjälpte mig. Då gick det mycket fortare. Runt halv 5 kom far min. Tog alla möbler förutom sängen. Så nu är det tomt här, ekar såhär jobbigt. Nästan allt är nerpackat nu. Har halva badrummet kvar, skorna och ytterkläder. Sen är det praktiskt taget klart att flytta. Sucksuck.

Nåja, följde med Ellen ner på ica runt halv 6, kom hem och slocknade. Haha, sov till kanske 11 innan jag klev upp och plockade ner lite fler saker. Nej, nu ska jag ta och fika nåt innan jag sover. Hare gött

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0