att göra/ köpa

jaa, nu när man sitter ensam på en fredag kväll, så har jag tänkt mycket på vad jag vill göra/ köpa. 3 saker som jag definitivt vill göra/ köpa inom en snar framtid (såfort pengar finns till hands) är;



Åka upp till den här raringen. Mååååååååååååste hälsa på dig! Hiih, då jag kommer upp vill jag se ryktet som du har gett umeå. En jävla bra partystad med snygga boys!

 

Klippa lugg. Vill, vill, vill, vill, vill ha! Saknar den otroligt. Tycker jag passar i den. Skiter i vad alla andra tycker! ;P

 



åhhåå, blev kär i dessa skor då jag testade dom i tisdags. Har ett par svarta uggs och jag skojar inte, de är de absolut skönaste vinterskor jag köpt. Nu hittade jag dem här på barnavdelninge och dom är ju så himla söta! :D


Kommentarer
Postat av: belle

måste ju säga att du FAKTISKT passar i lugg! sjukt jävla bra oxå!! även att bilden på dig är tagen hos moi ;D hihi, imorrn ska man explorara bojsen på stan :o spännande.. har inte varit på krogen i stan haha! come to me soon baby!

2009-09-26 @ 01:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0